ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران با خدممات ویژه و خاص

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰


آیا امکانی وجود دارد که اصلا نیازی به خدمات لوله بازکنی پیدا نکنیم ؟ در زمان هایی اصلا ممکن نیست ولی در صورتی که کاربری خانه مسکونی باشد می توانید با رعایت نکاتی می توانیم جلوی گرفتگی لوله را گرفت و دیگر احتیاجی به خدمات لوله بازکنی پیدا نکنیم اول به نشانه ها پرشدن شده چاه بیان می کنیم پرشدن چاه نشانه های زیادی را دارا می باشد که ممکن است یک روز با آن مواجه بشیم و در این مقال بهدلایل و نشانه های آن بررسی می کنیم :
1-چاه چه مدت است که تخلیه نگردیده است ؟
2-به تازگی آیا بوی بد پساب در ساختمان وجود دارد ؟
3-آیا انسداد توالت پدید آمد ؟
4-آیا سوسک ها وجودشان بیشتر مشاهده می گردد ؟
5-آیا شکستگی یا در دور چاه رخ داده ؟
این علایمی است که خواهند توانست به شما نشان بدهد که فاضلاب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که بایستی سریعا نسبت به آن توجه نمایید . بایستی گفت که چاه پساب در طی سال ها متمادی و با گذشت زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه فاضلاب بهتر می باشد هر چند سال بازدید بشود . تا از حوادث قابل پیشگیری جلوگیری نماییم . 


دلیل بوی نامطبوع که گاهی امکان دارد از چاه دستشویی استشمام شود این است که پس از گذشت زمانی میکرو ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه شروع به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی مثل آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره تولید می شوند . این گازها به آرامی از چاه بالا می آیند و بوهای نامطبوعی در محیط سرویس بهداشتی پخش می شود حالا اگر مانعی در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد این گازهای نامطبوع به راحتی باعث بدبو شدن فضا می شوند .
لوله بازکنی
لوله بازکنی در اباب ، به صورت 24 ساعته رفع کردن گرفتگی سیفون ، برطرف گرفتگی توالت ارزانتر سریع در کمترین زمان دلیل گرفتگی سیفون و لوله پساب ها در ساختمان های جدید و قدیمی .
علت گرفتگی سیفون در ساختمان های جدید معمولا ریختن زباله و یا ماسه و خاک درون لوله فاضلاب می باشد .
دلیل دیگر از دلایل انسداد لوله فاضلاب ها در ساختمان های نو افتادن اجسام پلاستیکی ، توپ و یا اسباب بازی بچه ها در درون لوله است بیشترین علت گرفتگی لوله و سیفون در منازل قدیمی عدم شیب استاندارد می باشد ، از دلایل دیگر می توان به این موارد اشاره نمود لوله کشی نامناسب ریختن روغن مازاد غذا در داخل سینک ، باقیمانده غذایی که در درون ظرفشویی ریخته می شود کولک لباس ها بستن جرم در داخل لوله و ... می باشد .
مناسبترین کار های لوله بازکنی و رفع نمودن انسداد سیفون و توالت در اباب
بازنمودن شتر گلو توالت فرنگی با پمپ تراکم هوا و بدون از فنر .
برای باز نمودن سیفون توالت عمدتا از کمپرس باد استفاده می شود چون فنر زدن به توالت فرنگی شاید که تیرگی فنر به درون سیفون بچسبد و رنگ کاسه را تغییر دهد .
لوله بازکنی با فنرهای بلند و کوتاه رفع کردن گرفتگی با دستگاه سه نظام با فنرهای فلزی و فنرهای معمولی .
باز نمودن لوله های سخت با دستگاه روز بدون خرابی و یا قیمت ارزان . رسوب تراشی گرفتن جرم درون لوله ها تا طول 20 متر با فنر و متراکم نمودن باد برطرف نمودن نم و خیسی برطرف نمودن چکه سقف بدون تخریب توسط مواد خاص و با استادکاران با تجربه ما .
لوله بازکنی لوله های اصلی آپارتمان ها و لوله های منهول ها با دستگاه بزرگ لوله بازکنی و توسط فنر دور 63 شستشو داخل لوله و منهول با فشار زیاد آب و تراکم هوا و تمیز نمودن درون لوله با ماشین واتر جت تعمیر توالت فرنگی و بازسازی کلی و جزئی ، تبدیل دستشویی سنتی به فرنگی و یا تبدیل سرویس بهداشتی فرنگی به توالت ایرانی
مشخص نمودن ترکیدن مجرا آب و پساب تخلیه کردن چاه توسط ماشین های بزرگ و متوسط لایروبی با نیروی انسانی ، حفاری چاه آب و پساب با حداقل کنده کاری ، لوله کشی فاضلاب و گذاشتن تهویه هوای داخل چاه به بیرون از خانه برای اینکه هوا داخل چاه بهتر خارج گردد اکثرا لوله را تا بالای خانه ادامه می دهیم و یا در پاره ای از موارد همان لوله که راه آب پشت بام آپارتمان امتداد دارد استفاده می کنیم مجرای فاضلابی که از پشت بام به سمت چاه هدایت بشود عمدتا به خاطر نبود صافی زودتر کیپ می شود و برای اینکه هنگام بارندگی با این مورد روبرو نشویم بهتر است که قبل از شروع فصل بارندگی تمام مسیر با دستگاه لوله بازکنی چک شود . 







  • ۹۵/۰۶/۲۱
  • لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی