ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران با خدممات ویژه و خاص

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی اختیاریه

زمانی که احتیاج به یک لوله بازکنی داشته باشیم مناسب ترین روش چه می تواند باشد ؟در مواردی که نیاز به یک لوله بازکنی داریم بایستی با تامکا ارتباط برقرار کنید دارا بودن مراکز لوله بازکنی در سراسر اختیاریه خدمات لوله بازکنی را در کمترین زمان ارایه می دهد از این رو در زمانی که احتیاج به خدمات لوله بازکنی داشته باشند می توانند با خدمات لوله بازکنی تامکا تماس گرفته و از خدمات لوله بازکنی در اختیاریه بهره بگیرند لازم به یادآوری است خدمات لوله بازکنی تامکا آماده ارایه خدمات به مشتریان محترم در تهران است
در هنگامی که کشش آب به سختی و خیلی به کندی می شود با پمپ کردن معمولی به روش زیر می توان لوله را باز کرد :
۱-انجام کار به این طریق است که آب را اول در کاسه توالت و یا کف بازی کنیم و بعد از آن پمپ را با فشار مضاعف در آن مکان قرار می دهیم فشار موجب متراکم کردن لاستیک پمپ به داخل شترگلو می شود و در نتیجه انسداد مجرا بر طرف می شود .
۲- تراکم باد :
در صورتی که به علت وجود شئ خارجی یا سخت شدن فضولات باشد باید مجرا را توسط متراکم کردن هوا باز کرد این دستگاه تانکی دارد که با تلمبه نمودن هوا درون آن انباشته خواهد شد و عقربه با جابجایی روی صحفه مدرج مقدار فشردگی هوا را نمایش می دهد .
با نگهداری دقیق و کامل سیستم به صورتی که مخاطره پس زدن و اتفاق پدید نیاید دسته وسیله را خواهیم کشید و عمل پمپ کردن با تولید صدای مهیب انجام می شود و لوله بلافاصله باز می گردد .
در صورت لزوم کار کمپرس هوا با وسیله را چندین بار انجام خواهیم داد تا لوله مسدود شده بازگشایی شود .
یکی دیگر از راه کار این می باشد که با ریختن آب به درون لوله ها و مشاهده عبور سریع ، باز شدن مجرا امتحان می شود فنر زنی چنانکه به روش متراکم نمودن هوا نتوانیم لوله را بازگشایی نماییم ، روش فنر زدن را انجام می دهیم اگر فاصله مکان گرفتگی با شتر گلو خیلی باشد عمل فنر زنی با وسیله مخصوصی انجام می شود این وسیله نیاز به انرژی الکتریکی دارد .
اگر روش پیشین جواب گو مناسبی نباشد و باز نگردد از روش کمپرس هوا نتوانیم مجرا را باز نماییم فنر زنی را به کار می گیریم قسمت نوک فنر حدودا ۱۰ سانتی متر تز و مستقیم و از جنس مقاوم است قسمت ابتدایی پیچ ها مخروطی در فنر ، سبب حرکت اشیا به جلو می گردد . عملکرد این وسیله با صدای وزوز و با چرخش فنر و حرکت آن به سمت جلو انسداد را باز خواهد کرد .
در اینجا با روان کردن آب با فشار زیاد و کشش پرسرعت آن ، کار انجام گرفته را امتحان می کنیم . امروزه ما از دستگاه های لوله بازکن جدید که به سرعت عملیات را انجام می دهند و به شکل های متفاوت است ، استفاده می گردد .
لوله بازکنی در اختیاریه ، شبانه روزی رفع کردن گرفتگی سیفون ، رفع انسداد توالت ارزانتر سریع در سریعترین زمان دلیل انسداد شتر گلو و مجرا فاضلاب ها در خانه های نو و قدیمی .
دلیل گرفتگی سیفون در ساختمان های جدید معمولا ریخته شدن زباله و یا شن و خاک داخل مجرا فاضلاب می باشد .
یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله پساب ها در آپارتمان های جدید افتادن اجسام پلاستیکی ، توپ و یا اسباب بازی کودکان در درون لوله می باشد بیشترین دلیل انسداد لوله و سیفون در منازل قدیمی نداشتن شیب استاندارد می باشد ، از دلایل دیگر می توان به این موارد اشاره نمود لوله کشی غیر اصولی ریخته شدن چربی مازاد خوراک غذایی در درون سینک ، باقیمانده غذایی که در داخل ظرفشویی ریخته می شود کولک البسه باقی ماندن رسوب در داخل لوله و … می باشد .
مناسبترین تکنیک های لوله بازکنی و برطرف کردن گرفتگی سیفون و سرویس بهداشتی در اختیاریه
بازکردن شتر گلو توالت فرنگی توسط پمپ متراکم کننده هوا و بدون استفاده از فنر .
برای باز نمودن سیفون توالت معمولا از تراکم هوا استفاده می گردد چون فنر زدن به توالت فرنگی ممکن است که سیاهی فنر به درون سیفون بچسبد و رنگ کاسه را تغییر دهد .
لوله بازکنی توسط فنرهای بلند و کوتاه برطرف نمودن انسداد با ابزار سه نظام با فنرهای فلزی و فنرهای معمولی .

بوی نامطلوب پساب سلامتی کودکان را خیلی بیشتر تهدید می کند :
گاز سولفید هیدروژن یا گازهای فاضلاب موادی سمی هستند که از تجزیه پساب موجود در چاه فاضلاب ایجاد می کردند گازهای موجود در فاضلاب اثرات مخرب زیاد را دارا می باشد در غلظت های بسیار کم این گاز باعث امراضی مثل خواب آلودگی ، حالت تهوع و سیستم تنفسی می شود
در صورتیکه تماس با این گاز ادامه پیدا کند افراد ممکن است دچار مسمویت حاد شوند .
در این وضعیت علاوه بر تحریک چشم ها و ریه ها امکان دارد کم شدن ضربان قلب ، خستگی ، رخوت و عرق سرد هم در افراد به خاطر تماس با گاز به وجود آید

ابتدا به شواهد پرشدن شده چاه بیان می کنیم پرشدن چاه نشانه های متعددی را دارد که امکان دارد ناگهانی با آن مواجه بشیم و در اینجا بهعلل و نشانه های آن اشاره می کنیم :
۱-چاه چند سال هست که تخلیه نشده است ؟
۲-اخیرا آیا بوی نامطبوع پساب در ساختمان وجود دارد ؟
۳-آیا انسداد توالت پیش آمد ؟
۴-آیا حشرات موزی وجودشان زیادتر مشاهده می گردد ؟
۵-آیا ترک یا در دور چاه رخ داده ؟
این نشانه های است که خواهند توانست به شما نشان بدهد که پساب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که باید فورا نسبت به آن اقدام نمایید . لازم به ذکر است که چاه فاضلاب در طی سال ها متمادی و با گذشت زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه پساب بهتر است هر چند سال بازدید گردد . تا از حوادث قابل پیشگیری جلوگیری کنیم .
دلیل بوی نامطلوب که گاهی ممکن است از چاه دستشویی استشمام شود این می باشد که پس از گذشت روزهایی میکرو ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه اقدام به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی مانند آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره پدید می آیند . این گازها کم کم از چاه بالا می آیند و بوهای نامطبوعی در محیط سرویس بهداشتی پخش می کنند در صورتی که اگر مانعی در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد این گازهای نامطبوع به راحتی باعث بدبو شدن فضا می شوند .

اول به شواهد لبریز شده چاه بیان می کنیم سرریز شدن چاه نشانه های متعددی را دارد که ممکن است یک روز با آن مواجه بشیم و در این مقال بهعلل و نشانه های آن بررسی می کنیم :
۱-چاه چند سال هست که تخلیه نگردیده است ؟
۲-به تازگی آیا بوی نامطبوع فاضلاب در خانه می پیچد ؟
۳-آیا گرفتگی توالت پدید آمد ؟
۴-آیا سوسک ها وجودشان زیادتر ملاحظه می گردد ؟
۵-آیا شکستگی یا تو رفتگی در دور چاه رخ داده ؟
این علایمی است که خواهند توانست به شما نشان بدهد که پساب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که باید سریعا نسبت به آن توجه نمایید . لازم به ذکر است که چاه پساب در طی سال ها متمادی و با گذشت زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه فاضلاب بهتر است هر چند سال بازدید گردد . تا از حوادث قابل پیشگیری جلوگیری نماییم .
علت بوی نامطبوع که گاهی ممکن است از چاه توالت به مشام برسد این می باشد که پس از گذشت زمانی ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه اقدام به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی مثل آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره تولید می شوند . این گازها کم کم از چاه بالا می آیند و بوهای نامطلوبی در محیط سرویس بهداشتی پخش می شود در صورتی که اگر مانعی در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد این گازهای بدبو به سادگی باعث بدبو شدن محیط می شوند .

لوله بازکنی اختیاریه 

  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی