ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران با خدممات ویژه و خاص

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوله بازکنی تجریش

گرگرفتگی تجریش به دلیل وجود زباله خارجی یا سخت شدن فضولات بایستی لوله را به وسیله هوا باز کرد
این دستگاه تانکی دارد که با تلمبه زدن هوا ، هوا را درون آن فشرده می شود و عقربه با حرکت روی گیج فشار مقدار فشار هوا را نشان می دهد . با نگهداری دقیق خروجی دستگاه سفت نگه داریم تا به این شکل خطر لگد زدن پدید نیاید اهرم دستگاه را می کشیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای زیاد انجام و لوله سریعا باز خواهد شد تشخیص ترکیدگی انواع لوله های آب و فاضلاب با بالا تشخیص نم و رطوبت و گازهای نامطبوع منتشر شده از شبکه لوله کشی ساختمان ، نظارت بر سیستم موتور خانه ، مرمت مشکلات لوله کشی ، برطرف نمودن گرفتگی مجاری فاضلاب با ابزار ژنراتور با فنرهای گوناگون در سایزهای متفاوت بیرون آوردن تضمین اشیاء وارد شده به مجرا پساب نصب انواع سرویس های بهداشتی ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی توالت ، لوله بازکنی حمام ، رفع گرفتگی لوله حمام ، رفع گرفتگی لوله های سیمانی ، لوله بازکنی لوله های چدنی با فنر لوله بازکن .
باز کردن لوله های سخت با دستگاه روز عدم خرابی و یا قیمت ارزان . رسوب گیری گرفتن جرم داخل مجرا ها تا طول ۳۰ متر با فنر و متراکم نمودن باد برطرف نمودن نم و خیسی برطرف کردن چکه سقف بدون تخریب با مواد خاص و توسط پرسنل پر تجربه ما .
لوله بازکنی مجرا های اصلی خانه ها و لوله های منهول ها توسط دستگاه بزرگ لوله بازکنی و توسط فنر دور ۲۴ شستشو داخل لوله و منهول با فشار بالا آب و متراکم کردن باد و پاک کردن داخل لوله با دستگاه واتر جت تعمیر توالت فرنگی و بازسازی کلی و جزئی ، تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به فرنگی و یا تبدیل دستشویی فرنگی به دستشویی ایرانی
مشخص نمودن ترکیدن لوله آب و پساب تخلیه چاه توسط ماشین های بزرگ و متوسط لایروبی توسط نیروی انسانی ، حفر کردن چاه آب و فاضلاب با کمترین کنده کاری ، لوله کشی فاضلاب و گذاردن تهویه هوای داخل چاه به بیرون از ساختمان برای اینکه گاز درون چاه مناسبتر خارج گردد اصولا لوله را تا بالای خانه ادامه می دهیم و یا در پاره ای از موارد همان مجرا که راه آب پشت بام ساختمان ادامه دارد استفاده می کنیم لوله فاضلابی که از پشت بام به سمت چاه منحرف بشود احتمالا به خاطر نداشتن صافی زودتر مسدود می شود و برای اینکه هنگام بارندگی با این مورد مواجه نشویم خوب است که قبل از شروع فصول بارندگی همه مسیر با وسیله لوله بازکنی چک شود .
بوی نامطبوع فاضلاب سلامت کودکان را بیشتر تهدید می کند :
گاز سولفید هیدروژن یا گازهای فاضلاب موادی سمی هستند که از تجزیه مواد داخل چاه فاضلاب ایجاد می شوند گازهای موجود در فاضلاب اثرات مزمن گسترده ای را دارا می باشد در دوزهای کم این گاز باعث امراضی مثل خواب آلودگی ، تحریک چشم ها و سیستم گوارشی می شود
اگر تماس با گاز ادامه داشته باشد افراد امکان دارد دچار مسمویت مزمن گردند .
در این حالت علاوه بر تحریک چشم ها و ریه ها ممکن است کم شدن ضربان قلب ، کسلی ، بی حالی و عرق سرد هم در افراد به خاطر تماس با گاز به وجود آید

دلیل مسدود شدن لوله ها :
بیشتر اوقات راه آب دستشویی یا ظرفشویی با گذشت زمان گرفته می شود و آب به راحتی رد نمی شود .
هر چند وقت بایستی توسط سیفون تلمبه بکنید . یا می توانید از مواد لوله بازکن مثل چنته استفاده کنید تا پساب باز شود ولی اشکال اینجاست که استفاده از این مواد امکان دارد باعث اشکال بشوند به این دلیل اسید لوله ها رو می خورند و یا دچار پوسیدگی می کنن .
کافیست تا لوله پساب کمی کهنه باشند یا کمی دچار پوسیدگی کمی باشه تا با تماس این مواد،مجرا آسیب ببیند و حادثه به بار بیاید .

اول به شواهد پرشدن شده چاه اشاره می کنیم سرریز شدن چاه نشانه های متعددی را دارد که امکان دارد یک روز با آن مواجه بشیم و در اینجا بهعلل و نشانه های آن اشاره می کنیم :
۱-چاه چند سال است که تخلیه نگردیده است ؟
۲-به تازگی آیا بوی بد پساب در خانه می پیچد ؟
۳-آیا گرفتگی توالت پیش آمد ؟
۴-آیا حشرات موزی وجودشان زیادتر مشاهده می گردد ؟
۵-آیا شکستگی یا فرو رفتگی در دور چاه پدید آمده ؟
این علایمی است که خواهند توانست به شما نشان بدهد که پساب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که باید فورا نسبت به آن توجه نمایید . بایستی گفت که چاه فاضلاب در طی سال ها متمادی و با گذشت زمان چاه با فرسودگی مواجه می شود . چاه پساب بهتر است هر چند سال بازدید بشود . تا از حادثه قابل پیشگیری جلوگیری نماییم .
دلیل بوی نامطلوب که گاهی امکان دارد از چاه دستشویی استشمام شود این می باشد که پس از گذشت روزهایی ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه اقدام به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی همانند آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره تولید می شوند . این گازها به آرامی از چاه بالا می آیند و بوهای نامطلوبی در محیط توالت پخش می کنند حالا اگر مانعی در سرویس بهداشتی نباشد این گازهای نامطبوع به راحتی باعث بدبو شدن فضا می شوند .

اول به نشانه ها پرشدن شده چاه اشاره می کنیم پرشدن چاه نشانه های زیادی را دارا می باشد که امکان دارد ناگهانی با آن مواجه بشیم و در این مقال بهعلل و نشانه های آن اشاره می کنیم :
۱-چاه چند سال هست که تخلیه نشده است ؟
۲-اخیرا آیا بوی بد فاضلاب در ساختمان وجود دارد ؟
۳-آیا گرفتگی توالت پیش آمد ؟
۴-آیا حشرات موزی وجودشان زیادتر ملاحظه می گردد ؟
۵-آیا ترک یا در دور چاه رخ داده ؟
این علایمی است که خواهند توانست به شما بگوید که پساب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که بایستی فورا نسبت به آن توجه نمایید . لازم به ذکر است که چاه فاضلاب در طی سال ها متمادی و با مرور زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه فاضلاب بهتر است هر چند سال بازدید بشود . تا از حادثه قابل پیشگیری جلوگیری نماییم .
دلیل بوی نامطلوب که گاهی ممکن است از چاه دستشویی استشمام شود این می باشد که پس از گذشت روزهایی ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه اقدام به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی همانند آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره پدید می آیند . این گازها به آرامی از چاه بالا می آیند و بوهای نامطلوبی در فضای سرویس بهداشتی پخش می شود در صورتی که اگر مانعی در سرویس بهداشتی نباشد این گازهای بدبو به راحتی باعث بدبو شدن فضا می شوند .

لوله بازکنی تجریش 

  • ۹۶/۰۷/۲۳
  • لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی