ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران با خدممات ویژه و خاص

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

هنگام گرفتگی لوله فاضلاب چه کاری را می بایست انجام داد ؟
اگر شما از افرادی هستید که با مسدود شدن لوله درگیر می شوید باید چند نکته را برای جلوگیری از مسدود شدن مجرای فاضلاب در نظر بگیرید و موارد زیر به طور کامل رعایت نمایید تا به این وسیله نظاره گر مسدود شدن زودهنگام لوله های محل زندگی خود نباشید می توانید از صافی های موجود در بازار تهیه کنید ودر دهانه لوله های خود بگذارید و سعی کنید همیشه از صافی مناسب بکار بگیرید و هر چند وقت یکبار نیز امتحان کنیم که اشیا خیلی بزرگ توان گذر از توری مجازی فاضلاب را نداشته باشید .
پس از شستشو محیط هایی مانند آشپزخانه ، حیاط و پارکینگ و یا ... که دارای ذرات درشت هستند سعی نماییم از ورود زباله و یا خرده سنگ ها و یا ... جلوگیری نمایید و پس از پایان نیز چند لحظه آب را داخل مجرای فاضلاب بگذارید و یا اینکه آب را در درون سطلی پر کنید و به داخل ظرفی پر نمایید این کار موجب می شود که در درون لوله در صورتی که موادی هم جمع شده باشد تا مقدار زیادی برای هدایت آنها کار آمد باشد
اول به شواهد پرشدن شده چاه بیان می کنیم سرریز شدن چاه نشانه های متعددی را دارد که ممکن است ناگهانی با آن مواجه بشیم و در اینجا بهعلل و نشانه های آن بررسی می کنیم :
1-چاه چند سال است که تخلیه نگردیده است ؟
2-به تازگی آیا بوی بد پساب در ساختمان وجود دارد ؟
3-آیا انسداد توالت پدید آمد ؟
4-آیا حشرات موزی وجودشان زیادتر مشاهده می گردد ؟
5-آیا ترک یا تو رفتگی در دور چاه رخ داده ؟
این علایمی است که خواهند توانست به شما بگوید که فاضلاب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که بایستی سریعا نسبت به آن توجه نمایید . بایستی گفت که چاه فاضلاب در طی سال ها متمادی و با مرور زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه پساب بهتر است هر چند سال بازدید بشود . تا از حوادث قابل پیشگیری جلوگیری نماییم . http://aneco.ir
علت بوی نامطبوع که گاهی امکان دارد از چاه دستشویی استشمام شود این است که پس از گذشت روزهایی ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه شروع به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی مثل آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره پدید می آیند . این گازها به آرامی از چاه بالا می آیند و بوهای نامطلوبی در فضای سرویس بهداشتی پخش می کنند در صورتی که اگر مانعی در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد این گازهای نامطبوع به سادگی باعث بدبو شدن فضا می شوند . 
در هنگامی که رد شدن آب به سختی و خیلی به کندی می شود با پمپ کردن ساده به طریق زیر می توان لوله را باز کرد :
1-انجام کار به این طریق است که آب را در ابتدا در کاسه توالت و یا کفشویی بازی کنیم و بعد از آن پمپ را با فشار در آن محل قرار می دهیم فشار موجب متراکم کردن لاستیک پمپ به داخل سیفون می شود و در نتیجه گرفتگی لوله مرتفع می شود .
2- متراکم کردن هوا :
اگر به علت وجود شئ بیرونی یا سفت شدن لجن باشد بایستی لوله را با تراکم هوا باز نمود این وسیله مخزنی دارد که با تلمبه زدن هوا داخل آن جمع می شود و عقربه با حرکت روی صحفه مدرج مقدار فشردگی هوا را نشان می دهد .
با نگهداری دقیق و مطمئن دستگاه به صورتی که مخاطره لگد زدن و سانحه پدید نیاید دسته وسیله را می کشیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای شدیدی انجام می شود و مجرا بلافاصله باز می گردد .
در صورت نیاز کار تراکم هوا با وسیله را چندین بار انجام خواهیم داد تا مجرا مسدود شده باز شود .
یکی دیگر از راه کار این است که با روان آب به داخل لوله ها و دیدن کشش سریع ، باز شدن لوله آزمایش می شود فنر زدن در صورتیکه به طریق تراکم نمودن هوا نتوانیم لوله را باز نماییم ، روش فنر زدن را به کار می گیریم اگر مسافت محل انسداد با سیفون زیاد باشد عمل فنر زنی با وسیله خاصی انجام می شود این دستگاه نیاز به برق دارد .
اگر کارهای پیشین جواب گو مناسبی نباشد و باز نگردد از روش کمپرس هوا نتوانیم لوله را باز نماییم روش فنر زدن را انجام می دهیم قسمت نوک فنر حدودا 100 میلیمتر تز و مستقیم و از جنس محکم است قسمت ابتدایی انحنا مخروطی شکل در فنر ، باعث سردادن اجسام به سمت جلو می شود . عملکرد این دستگاه با صدای وزوز و با چرخش فنر و بازی کردن آن به سمت جلو گرفتگی را باز می کند .
در اینجا با روان کردن آب با فشار بسیار زیاد و عبور پرسرعت آن ، کار انجام گرفته را امتحان می کنیم . امروزه ما از دستگاه های لوله بازکن جدید که سریعا عملیات را انجام می دهند و به فرم های متفاوت است ، استفاده می شود .  

  • ۹۵/۰۶/۲۲
  • لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی