ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

ابراهه خدمات لوله بازکنی بافنر و لوله بازکنی شبانه روزی

مرکز ارایه خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط تهران با خدممات ویژه و خاص

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰


لحظه گرفتگی لوله فاضلاب چه کاری را می بایست انجام داد ؟
اگر شما از کسانی هستید که با انسداد لوله روبرو می شوید باید مواردی را برای جلوگیری از انسداد لوله مد نظر بگیرید و موارد زیر کاملا مراعات کنید تا اینگونه نظاره گر مسدود شدن سریع لوله های خانه خود نباشید حتی الامکان از صافی های موجود در بازار تهیه نمایید ودر ورودی لوله های خود بگذارید و سعی کنید همیشه از درپوش مناسب بکار بگیرید و هر چند وقت یکبار نیز امتحان کنیم که زباله بزرگ توان عبور کردن از توری و درپوش لوله را نداشته باشید . 
بعد از شستشو محیط هایی مانند آشپزخانه ، حیاط و پارکینگ و یا ... که دارای سنگ ریزه هستند تلاش نماییم از ورود آشغال و یا سنگ ریزه ها و یا ... جلوگیری نمایید و بعد از اتمام نیز چند لحظه آب را داخل مجرای فاضلاب بگذارید و یا آب را در داخل سطلی پر کرده و به درون سطلی پر کنید این کار موجب این می شود که در بین لوله در صورتی که موادی هم رسوب کرده باشد تا مقدار بسیار زیادی جهت هدایت آنها کار آمد باشد
بوی بد پساب سلامت کودکان و سالمندان را خیلی بیشتر تهدید می کند :

گاز سولفید هیدروژن یا گازهای فاضلاب موادی بسیار سمی هستند که از تجزیه پساب موجود در چاه فاضلاب ایجاد می شوند گازهای فاضلابی اثرات مخرب گسترده ای را دارا می باشد در غلظت های بسیار کم این گاز باعث امراضی مثل خواب آلودگی ، استفراغ و سیستم گوارشی می شود   http://aneco.ir
در صورتیکه تماس با این گاز ادامه داشته باشد افراد امکان دارد دچار مسمویت مزمن شوند .
در این حالت علاوه بر تحریک سیستم تنفسی ممکن است کم شدن ضربان قلب ، خستگی ، بی حالی و عرق سرد هم در افراد به خاطر تماس با گاز به وجود آید
بیشتر اوقات لوله فاضلاب ظرفشویی یا دستشویی به تدریج مسدود می شود و آب به درستی رد نمی شود .
پرسنل ما تلاش می کنند که پاسخگوی احتیاجات شما در تمام شبانه روز در منزل شما سروران باشند . کافی است در هر قسمتی از سطح شهر تهران با ما تماس حاصل نمایید تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات و سرویس خوب را ارایه کنیم . همکاران ما خیلی با مهارت و فنی هستند به همین خاطر به شما اطمینان می دهیم که هدف ما جلب نظر مساعد شماست .
در هنگامی که رد شدن آب به سختی و خیلی آرام می شود با پمپ کردن ساده به روش زیر می توان لوله را باز کرد :
1-انجام کار به این روش است که آب را در ابتدا در کاسه دستشویی و یا کفشویی بازی کنیم و بعد از آن پمپ را با فشار زیاد در آن محل قرار می دهیم فشار سبب تراکم لاستیک پمپ به داخل سیفون می گردد و به همین دلیل مسدود شدن لوله مرتفع می شود .
2- متراکم کردن باد :
در صورتی که به علت وجود شئ خارجی یا سخت شدن فضولات باشد باید لوله را با متراکم کردن باد باز نمود این وسیله مخزنی دارد که با تلمبه زدن هوا داخل آن جمع خواهد شد و نشانگر با جابجایی بر روی صحفه مدرج مقدار فشردگی هوا را نمایش می دهد .
با حفظ دقیق و مطمئن دستگاه به طوری که مخاطره پس زدن و سانحه بوجود نیاید اهرم دستگاه را می کشیم و عمل پمپ شدن با تولید صدای مهیب انجام می شود و مجرا بلافاصله باز می گردد .
در صورت لزوم کار متراکم کردن هوا با وسیله را چندین مرتبه انجام می دهیم تا لوله گرفته شده بازگشایی شود .
یکی دیگر از راه کار این می باشد که با روان آب به درون لوله ها و دیدن عبور سریع ، باز شدن لوله امتحان می گردد فنر زنی چنانکه به طریق متراکم نمودن هوا نتوانیم لوله را باز نماییم ، روش فنر زنی را انجام می دهیم در صورت فاصله مکان انسداد با شتر گلو خیلی است کار فنر زدن با وسیله مخصوصی انجام می شود این دستگاه نیاز به انرژی الکتریکی دارد .
در صورتی که کارهای پیشین جواب گو مناسبی نباشد و باز نشود از روش متراکم نمودن هوا نتوانیم مجرا را باز نماییم روش فنر زدن را انجام می دهیم قسمت نوک فنر حدودا 10 سانتی متر تز و مستقیم و از مواد محکم می باشد قسمت ابتدایی پیچ ها مخروطی در فنر ، سبب سردادن اجسام به سمت جلو می شود . عملکرد این وسیله با صدای وزوز و با چرخیدن فنر و بازی کردن آن به سمت جلو انسداد را باز می کند .
در این حال با ریختن آب با فشار بسیار زیاد و کشش سریع آن ، کار انجام گرفته را آزمایش می کنیم . امروزه ما از دستگاه های لوله بازکن جدید که به سرعت کار را انجام می دهند و به فرم های مختلف است ، استفاده می شود . 

  • ۹۵/۰۶/۲۲
  • لوله بازکنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی